Rss Feed
  1. Dárcovství krve

    středa 4. listopadu 2015

    Jelikož je dárcovství krve ušlechtilá věc a zachraňuje životy, rozhodla jsem se také přispět…

          Když důležitě vyplňuju dotazník neudržím se a při otázce "Střídáte často sexuální partnery?" nejen že napíšu ne, ale ještě jakože nevěřícně pohodím hlavou, aby všichni okolo viděli že jsem cudná ... Jakožto svého doktora uvedu svoji dětskou doktorku, stará se o mě od dvou let, tak proč něco měnit že jo.. Dobrý, jde se na to, když vidím tu malou injekci říkám si že veškerý strach byl zbytečný, odběr hotov za 4 sekundy, se slovy "Nashle za 3 měsíce" odcházím ze dveří.. "Ale slečno, tohle byl jen kontrolní odběr, snad si nemyslíte, že tohle bylo 450ml?" 

           Super, mlha, než začnu pod tíhou nové informace omdlívat, zachytím ještě upozornění, že odpověďí na otázku "Navštívila jste poslední půlrok nějaké exotické místo?" byla myšlena třeba Kuba, Bahamy nebo tak. Šumava se prý za exotiku dá považovat jen těžko .. Skutečný odběr probíhá v pohodě, asi je to tím že na mě leží 4 sestřičky, doktor mi sedí na hlavě a primář mě drží za ruku a říká, že jsem vážně statečná. Když ze mě vytáhnou jehlu, ptám se kdy dostanu to lízátko s tetováním který mi tak sliboval za to, že jsem to zvládla ... Z odběrové místnosti se nechám vyvézt na vozíku, v puse lízátko a na čele mokrý kapesník protože mě naprosto odrovnala informace, že mám jet po odběru normálně domů, že ten kufr plný věcí je úplně mimo mísu... Nevim trošku mě to zaskočilo, udělala se mi fakt velká podlitina, čekala jsem že si poležím pár dní na JIPce, měla jsem s sebou cosmopolitany na čtení a v hlavě připravenou koláž nemocničního pokoje, kterou bych poslala na fb ale kdyby se mě někdo zeptal co mi je, dělala bych tajemnou... No jo, za mě den plný zklamaní ..





  2. 2 komentářů:

    1. Unknown řekl(a)...

      Ses dobra toto dam u nas na transfuzce na nastenku, rehnim se jak osel, pis dale

    2. Unknown řekl(a)...

      Vy jste zlatej! Jsem ráda, že Vás to pobavilo! Určitě budu:) přeju pěkný vecer!

    Okomentovat