Rss Feed
  1. Babysitting

    úterý 3. listopadu 2015

    Brigáda - hlídání dětí

    Jelikož se v mojí blízkosti dobrovolně nezdrží žádný dospělý chlap, rozhodla jsem se, že s nimi musím začít ve věku kdy ještě neumí chodit a tudíž nemají šanci utéct.. Kamarádce jsem slíbila hlídání jejího chlapečka (věk netuším ale neuměl chodit ani mluvit a třikrát se posral i přes to, že mi slíbil, že mi řekne až to na něj přijde), jakožto absolutní odpůrce toho, aby si malé děti hrály s tablety/telefony jsem na hlídání připravila ručně vyřezávané dřevěné hračky a plyšáka krtečka. Nerozumím také rodičům, kteří své dítě nechají jíst brambůrky a pít přeslazené džusy, připravila jsem tedy jablečno-mrkvové pyré a neslazený čaj ...

              Zabavit dítě bylo jednoduché na celé dvě minuty, po dvou minutách mi prcek rozbitím dřevěné hračky a následným bodáním třísek do krtečkova břicha dost jasně naznačil, že takhle ne. Ok, zabavim ho jinak, zkouším takový to "no kde je Kája?" "Tady je", bez úspěchu, je mi jasný že ani malej špunt, kterej zrovna snědl druhou mouchu, vážně nepřehlídne dvoumetrovýho trolla jako jsem já.. Vlastnoručně připravené jídlo nemá o moc větší úspěch. Chvíli se mi pak malej snaží dostat do výstřihu, ale jakmile mu dojde, že ještě jako mlíkárna nefunguju, začne řvát, strašně a řve dalších 30 minut...

            Protože se nedám a mám pod čepicí, rozhodnu se dojít koupit bublifuk, to na pár hodin zabaví i mě.. Posadím ho na lavičku a říkám: "Čekej na mě, hned jsem zpátky." Jako kdybych mluvila do dubu, ujdu dva metry, otočím se a vidím, jak se ten malej Satan plouží za mnou: "Tak to ne chlapečku". Odepínám z vodítka psa, a za kalhoty přípínám k lavičce dítě. Když nadšená vycházím s bublifukem z obchodu, už mě ani nijak nepřekvapí naproti mi jdoucí lavička tažená Satanem, rezignace, dítě nakládám do auta, dávám mu do sedačky iphone, MP3 i tablet, na kterém si mimochodem právě pustil hru "Bublifuk on-line". V druhé ruce drží plnou hrstičku slaninových brambůrek, které zapíjí pravým jahodovým džusem za 7. 90…. 


          Jediné co jsem si z toho odpoledne odnesla bylo že si rozhodně spíš pořídím dalšího psa, a že s chlapem se nedá manipulovat ani když si nohy při chůzi podráží podělanou plínou….

  2. 0 komentářů:

    Okomentovat