Rss Feed
  1. První rande! (Asi i rande poslední)

    úterý 1. prosince 2015


    Rande očekávání:
    Romantická večeře při svíčkách, kino, takový to nenápadný posouvání se na sedačce jen abyste si byli blíž a mohli intenzivněji vnímat šimrání v břiše, pití Coly z jednoho brčka… Cestou domů se držet za ruce, ve vzduchu příslib dalšího skvělého rande a na rozloučenou vášnivá líbačka, na kterou budete myslet před spaním.
    Moje rande:
         V prvý řadě bych ráda utajila fakt, že jsem nenažraná. Když tedy přijde číšník objednávám si neperlivou vodu a šopský salát.. Poloviční pochopitelně. Zatímco on se mi snaží lichotit, jak jsem krásně štíhlá, já se snažím nemyslet na ty stahovací kalhotky, který sice vážně vytvářejí iluzi pěkný postavy, ale taky celkem jasně stanovují to, že jestli se před ním mám někdy svléct, musím buďto začít chodit do posilovny nebo musí k nějakému sbližování dojít až po svatbě, až pro něj nebude cesty zpět. Možnost b) je mi tak nějak bližší.
         Chlapec je velmi sympatickej, i tak ale chytám paniku z toho, že je večeře na prvním rande prostě moc závazná. Když se tedy vytratím na toaletu, neupravuji si make-up ale snažím se oknem opustit restauraci. Moje fyzická kondice mi však dovoluje pouze stoupnout si na špičky a i když stále nahlas opakuji „HOP“, je mi jasný, že to nedám a budu se muset vrátit zpátky… Než to udělám, vytáhnu z kabelky chleba se šunkou…  To aby si myslel, že nepotřebuju jíst je jedna věc, to že je to lež je věc druhá….
           Následně se přesouváme do kina, vybrala jsem strategicky horor, protože jsem přeci nechtěla, aby to šlo nějak moc rychle.  Bohužel, chlapce to neodradilo a ještě to, že se sune ke mně svádí na to, že se bojí. Jsem odhodlaná neustoupit a začínám se tedy odsouvat na stranu druhou, což ke konci filmu vyústí až k tomu, že sedím na klíně úplně cizímu pánovi, ale ten „můj“ na mě nedosáhne, což mi stačí. Součástí romantiky mělo být evidentně i pití Coly jedním brčkem, až takovýhle tlačení na pilu nezvládám, o pití se tak dělím s tím pánem co mu sedím na klíně. Když totiž sedíte na klíně cizímu chlapovi, pití jedním brčkem je rozhodně tím menším problémem. Když jdeme domů drží mě chlapec za ruku, já se jakože přiblble usmívám, v duchu ale myslím na to, jestli používá antibakteriální gel…. Pokus o pusu na rozloučenou se nesetkává s úspěchem, schválně si totiž stoupám na špičky, aby na mě nedosáhl… Od tohohle rande uplynulo dneska 14 dní a musím konstatovat, že jsou dnešní chlapi pěkný hovada, pití z jednoho brčka to jo, ale ozvat se, to ne… Přitom se to tak slibně rozjíždělo.

  2. 6 komentářů:

    1. Mamazavodou řekl(a)...

      Ha ha tak tohle mi připomnělo moje rande, když mi bylo 14 a jemu 18..takovej stařec to byl..a já se ho tak snažila odradit :-D

    2. Anonymní řekl(a)...

      ...tak jestli takhle vypadaj reálný rande v lidským světě, není divu, že o ně nestojím:))

    3. Anonymní řekl(a)...

      Neuvěřítelný! :D Fakt parádní, holka co tohle napsala musí být skvělá osoba a má úžasnej pohled na svět. Narazil jsem na stránku tohoto blogu na facebooku úplnou náhodou a musím uznat, že je to snad poprvé, co mi tato sociální síť předhodila něco opravdu zajímavého. Navzdory tomu, že jsem asi od 13 žádný blog nečetl, mě tohle naprosto dostalo, doslova jsem zhltnul všechny články naráz a těším se na další. Doufám, že tohle bude znát co nejvíc lidí :D!

    4. Unknown řekl(a)...

      Moc díky, fakt!
      Ani nevíte jak mě to těší ❤️

    5. Unknown řekl(a)...

      Totálně tvoje psaní miluju❤������

    6. Kateřina řekl(a)...

      Tak aspoň pár věcí se shodovalo s očekáváním... Trošku? :D Už se těším na další příspěvek.
      Our Naked Souls

    Okomentovat