Rss Feed

  1.      Tak nejdřív se pořádně protáhnu, co se týče běhání nic už si nenalhávám, proto KROKEM dojdu k babičce, dam si kafe a bábovku a vrhnu se na to, doma začnu takovýto "nádech, výdech" při výdechu cítím vždy ostrou bolest v zádech, asi se mi začínají nasvalovat...
    Dneska mám na programu dát pořádně na prdel zadku, cílem je 100 dřepů. Při prvním tuším, že jich nebude ani 10, při druhém vím že nedám ani 5, při třetím mě z podlahy zvedá brácha. Nevadí, dám sklapovačky, chci mít six-pack, chci aby to rostlo tak jich dám aspoň 8...
    První tři mi trvají sice 8 minut, ale táhne to a to je dobře, při čtvrtém-
    prasknutí, žebro, tohle prostě znělo jako prasknutí žebra, mobilizuju všechny síly, se slovy "zavolejte kněze" sháním dopravu do nemocnice.
    Když mi na předposledním schodu spadnou kalhoty ke kolenům, začínám tušit, že vlastně necítím žádnou bolest a jediný co prasklo, byla guma u elastických kalhot, které evidentně neudržely muj "one pack", což jsem ve 23 letech opravdu nečekala. Dle mých představ to mělo být svatba-dítě-dítě-nevěra-přibrat 30kg-rozvod-klidný stáří-neudržet moč-neudržet stolici-nepoznávat vlastní děti- PRASKNUTÍ KALHOT NA GUMU-smrt ....

  2. 1 komentářů:

    1. Unknown řekl(a)...

      Jste skvělá! :)))

    Okomentovat